Thursday, February 28, 2013

Mydin @ Masai

Pasaraya Borong Mydin akan dibuka di Taman Rinting, Masai. Tarikh dijangka siap pada tahun ni juga. Tapi tak taulah sempat atau tidak ianya beroperasi pada tahun ni. Buat masa ini kerja-kerja tapak baru je bermula. Lokasinya berhampiran simpang utama Taman Rinting iaitu di Jalan Sena.

Lepas ni akan semakin banyak pilihan barang dengan harga yang kompetitif dapat diperolehi oleh penduduk sekitar Masai dan Pasir Gudang. Lokasi-lokasi pasaraya borang lain yang berhampiran adalah, TESCO Seri Alam, TESCO Extra Plentong dan juga Giant Plentong. Nampaknya makin tersepitlah peniaga-peniaga runcit ataupun pasarmini-pasarmini yang berhampiran. Walaubagaimanapun pengguna akan mendapat manfaat yang besar dengan adanya Pasaraya Borong Mydin ni. Persaingan harga akan semakin sengit dan akan menguntungkan pengguna yang bijak.

Untuk kami, dah tak perlu lagi untuk membeli-belah di Mydin, Bandar Baru Uda dan juga Mydin Nusajaya. Jimat sikit duit minyak kereta. Untuk rekod, kami pernah ke Melaka semata-mata berbelanja di Mydin Hypermarket. Sampai bermalam di Melaka untuk persiapan Hari Raya. Lepas ni dah tak payahlah nak susah-susah pergi jauh-jauh untuk dapat harga yang murah.



posted from Bloggeroid

2 comments:

Wak Lat said...

Salam. Hee mydin masai dh lama bukak ;p

udin said...

Wsalam... ye tuan. Sudah di buka pada bulan Puasa 2014. Artikel ini ditulis pada February 2013.

Kini sedang menunggu pula MYDIN Taman Gaya di buka. Di khabarkan akan dibuka selewat-lewatnya pada Ramadhan 2015 ni...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...