Thursday, November 15, 2012

cetusan hati ummi

Ya Allah terima kasih Kau telah memberikan peluang hidup kali ke 2 untuk ku........ Aku bersyukur kerana masih berpeluang menghirup udaramu, berpeluang melihat wajah, memeluk dan mencium suami dan anak-anakku... Aku bersyukur masih berpeluang mencium tangan mak dan abahku... masih berpeluang melihat adik beradik,sanak saudara dan rakan disekelilingku............ aku redha dengan ujian Mu... Kau ampunilah dosaku dan dosa orang disekelilingku.... semoga aku semakin tabah dalam mengharungi segala ujian dan dugaan mu sepanjang hidupku... aku sedar ada hikmah di atas ujian Mu ini... Aku sayang suami dan anak-anakku..Terima kasih kerana Kau masih memberi peluang untuk meneruskan kehidupan bersama keluargaku... Ayah... Nis... Najmi... Ummi sayang sangat kalian...Ya Allah panjangkan lah usiaku..panjangkanlah usia suami dan anak-anakku...Semoga kami sentiasa bahagia dan sihat sejahtera.. Semoga kami sentiasa di bawah lindungan Mu..panjangkanlah usia ibu bapaku... sayangilah mereka sebagaimana mereka menyayangiku sewakt7u kecil dahulu.. Amin.

2 comments:

MOHD HAFIZ SHARIF said...

Walking2 kat blog ko, baru tahu cerita ayu aksiden... alhamdulillah ayu selamat, sabar din, moga allah memberi kekuatan dan kesejahteraan kpd ko sekeluarga, amin...

udin said...

Aku ade whatsApp ko ari tu... mungkin ko tak receive kot... terima kasih atas dorongan kawan-kawan. Sekarang sudah bertambah sihat.. alhamdulillah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...