Friday, April 16, 2010

Foot Patch Detox


Foot Patch, Foot Detox, Foot Patch Detox, koyok kaki... macam-macam istilah yang digunakan. Namun semuanya adalah sama... berfungsi sebagai penyerap toksin yang memudaratkan dalam tubuh kita. Produk ini sangat baik untuk mereka yang menghidap sakit gout & sendi seperti banyak dialami mereka yang telah berumur. Tapi bukan yang berumur je, yang masih muda remaja pun kadang-kadang dah kena sakit yang bukan-bukan. Antara punca berlaku penyakit adalah kerana adanya toksin yang berbahaya dalam tubuh kita...

Apa itu toksin?

Toksin adalah bahan berbahaya yang terdapat hampir disemua organ manusia.

Bagaimana Toksin Terjadi?

Toksin dalam organ manusia terjadi akibat pencemaran.Antaranya ialah pencemaran makanan akibat penggunaan bahan kimia secara berleluasa seperti racun perosak, racun serangga dan baja kimia untuk aktiviti pertanian. Tuntutan kehidupan masa kini menyebabkan perkara-perkara ini berlaku. Hakikatnya, pengambilan makanan terlalu berasid seperti daging, makanan diperhalus seperti nasi, roti, gula, manisan, makanan goreng berminyak, protein berlebihan, di samping, makanan yang mengandungi bahan kimia seperti pengawet, pewarna dan perasa tiruan, antibiotik dan lain-lain adalah faktor yang menyumbang kepada masalah kesihatan.

Jika badan terlalu berasid serta berlaku proses penapaian dalam usus akan meningkatkan kandungan toksin di dalam badan keta. Toksin tersebut akan diserap dan melekat dalam darah yang menyebabkan terjadinya pelbagai masalah kesihatan atau penyakit.Sesungguhnya kita tidak dapat mengelak dari makan makanan yang tercemar seperti ini. Justeru itulah, pelbagai penyakit seperti tumor, kanser, migrain dan sebagainya menghantui setiap manusia didunia ini.

Fakta daripada pelbagai kes penyakit mendapati bahawa hampir 90% punca penyakit
adalah disebabkan oleh toksin. Di dalam sistem fisiologi tubuh, apabila seseorang itu sakit, badan sedang berusaha untuk menyingkirkan sisa-sisa buangan, mukus dan toksin yang menghalang fungsi tubuh.Toksin yang berada di dalam saluran darah akan di bawa ke pelbagai bahagian organ dan merosakkannya.


Tanda-tanda seseorang itu BANYAK toksin:

* Kerap sakit kepala.
* Badan akan berasa letih tanpa sebarang sebab.
* Susah bangun tidur.
* Bahagian keliling mata gelap.
* Bahagian-bahagian tertentu di permukaan kulit seperti di bahagian bawah
lengan, celah paha dan sebagainya juga akan kelihatan gelap daripada warna
asal kulit.
* Banyak angin, alahan, inflamasi pada sendi.
* Sinus
* Berat badan meningkat
* Kehadiran selulit.
* Masalah jerawat dan banyak lagi.

Oleh itu, kalau dah ada gejala-gejala seperti diatas, sudah tiba masanya untuk anda nyah toksin yang sangat merbahaya ini dari tubuh anda. Apa lagi yang ditunggu...jangan sampai dah terhantuk baru nak tergadah...jangan sampai nasi jadi bubur...sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tidak berguna....jadi, sendiri mau ingatla...

Informasi mengenai Foot Detox Patch...

Bahan2:
1) Wood Vinegar Extract
2) Bamboo vinegar Extract
3) Chitosan
4) Plant power
5) Vitamin C
6) Tourmaline
7) Cornstarch

Fungsi:
- detoxification
- slimming
- metabolism
- enhance immunologic
- prevent constipation
- improve skin condition
- prevent smelly foot
- cell activation
- anti-aging
- support blood circulation
- improve quality of sleep
- help to relieve the burden on the immune system
- balancing human body internal organs function


Cara pemakaian:
1) Basuh kaki dan keringkan atau bahagian badan lain yang hendak ditampal pelekat.Buka pelekat.
2) Bahagian yang bertulis lekatkan di pelekat.
3) Pastikan bahagian yang berherba mengadap telapak kaki anda.
4) Minimum: 4 jam, Maksimum: 8 jam

Try it for one day, you will see toxin from your body discharged the next day! Use one patch for each foot every day. Results will be seen in three different stages.

First stage:
Improve sleep quality, Improve constipation and Expel wind in the body. You will feel your body lighter. (Approximately 24 days)

Second stage:
Improve body resistance to diseases, boost up metabolism, improve digestive systems, improve oral and foot bad odours, Blood pressure and fat level will be lowered, Kidney functions better, and improve hormonal functions of the body.(1-3 months)

Third stage:
Last stage, you will find your foot patch colour lighten, means that the toxic in your body is lessen! You may see changes at your face Congratulations! (3-6 months)

Suitable For Those:-
1. Who wish to lose body weight
2. Who has the constipation, the halitosis, the body odor, the smelly foot problems
3. Who is a computer worker, has high work pressure, is always exposed to the radiation
4. The long time stands, walk people
5. Neck, shoulder, waist, leg ache swelling crowd
6. Both feet, both legs weariness
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

WARNINGS: * For EXTERNAL USE ONLY *Do not apply on irritated skin, open cuts/wounds or directly on the eyes * Keep away used and unused patches from children * Pregnant women is prohibited from using this patch

CAUTIONS: * Breastfeeding mother should be cautious to use the detox foot patch . * Allergic people, heart attack people and hyper blood pressure people should be cautious to use these patches.

STORAGE: STORE IN COOL AND DRY PLACE. PLEASE USE THE PATCHES IMMEDIATELY ONCE THE PACKET IS OPENED
*************************************

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...