Wednesday, February 12, 2014

Ptptn Johor

Untuk orang Johor yang masih berhutang dengan PTPTN, kini pejabat PTPTN beroperasi di Johor Bahru. Sudah tiadalah alasan untuk yang tak reti guna kemudahan pembayaran online. Boleh bayar tunai. Cuma bawa duit dan bayar.



Alamat PTPTN Johor :
No.17, Jalan Padi Emas 1/5
Bandar Baru Uda
Pusat Bandar Tampoi
81200 Johor Bahru

Lokasi terletak di belakang Jakel Trading. Juga berhampiran dengan kedai makan Upin & Ipin.

Sesiapa yang nak berurusan mengenai SSPN juga boleh datang mengunjungi pejabat PTPTN ini.

posted from Bloggeroid

3 comments:

Anonymous said...

Thank you, this post helped me.

Oche said...

Salam sejahtera!
Nama saya Oche Wirmayaty, saya berasal dari Indonesia, tolong dengar, beberapa pemberi pinjaman di sini tidak ingin membantu anda, yang mereka mahukan ialah merobohkan wang susah payah anda. Saya dan suami saya, mencari pinjaman daripada peminjam yang berbeza di sini secara dalam talian tetapi pada akhirnya, kami di mana menipu dan mengoyakkan wang kami dengan mendapatkan pinjaman dari syarikat pinjaman yang berbeza dalam talian.
Kami juga meminjam wang untuk membayar kreditur ini secara dalam talian tetapi pada akhirnya, kami tidak mendapat apa-apa.

Suami saya dan saya berhutang, dan perniagaan keluarga kita hancur dan kita tidak boleh mendapatkan wang untuk memenuhi tuntutan harian sehinggalah kita diperkenalkan kepada syarikat pinjaman Mrs. Glory, yang telah membantu kami dengan menawarkan kepada kami. Jumlah pinjaman tidak bercagar sebanyak 600 juta tanpa cagaran, Tiada yuran pendaftaran, tiada cukai dan tiada yuran insurans.

Mereka kini merupakan syarikat terbesar di Amerika Syarikat, Eropah dan seluruh Asia dan komitmen kepada anda. Syarikat Pinjaman Glory didedikasikan untuk memudahkan impian dan membantu kita semua yang telah ditipu dan ditipu dan ditipu dalam proses mendapatkan pinjaman segera, memberikan anda perkhidmatan bertaraf dunia.

Untuk maklumat lanjut mengenai cara menghubungi Puan Glory atau ikut prosedur pinjaman, hubungi saya melalui e-mel saya: (aisyahyu7@gmail.com)
Atau anda boleh menghantar e-mel kepada Mrs. Glory untuk: (gloryloanfirm@gmail.com) Tuhan memberkati kita semua

Радомир Эра said...

Jika anda mempunyai masalah kewangan, maka sudah tiba masanya untuk anda tersenyum. Anda hanya perlu menghubungi Encik Benjamin dengan jumlah yang anda mahu pinjam dan tempoh pembayaran yang sesuai dengan anda dan anda akan mempunyai pinjaman anda dalam masa kurang dari 48 jam. Saya hanya mendapat manfaat untuk keenam kali pinjaman sebanyak 700 ribu dolar untuk tempoh 180 bulan dengan kemungkinan membayar sebelum tarikh tamat tempoh. Jadikan kenalan dengannya dan anda akan melihat bahawa dia seorang lelaki yang jujur dengan hati yang baik. E-melnya adalah lfdsloans@lemeridianfds.com dan nombor telefon WhatAppnya ialah + 1-989-394-3740

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...